salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Monday, January 16, 2012

merujakan bile sesuatu yang terujekan...

assalamualikum...
arini aku se nak menulis pasal jalan2 cari makan aku kat muar...seronok giler walaupown tulang belakang aku se nak merekah la...plan yang xdiduga ni dibuat oleh dak tikah ni..bukan per,,dah bosan asyk pusing2 melake,,sekali sekale nak gak p tempat owg..walaupown xle jaoh mane,,tp enjoy..kiteowg p sergah umah dak baby..mule2 plan nak p sane,,bukan la nak p umah dier...owg nak p cari sendiri kedai mee bandung..tp disebabkan dier da ajak so kiteowg p la nan muke yang kuang sgt malunyer...cm ari raye lak kan p umah owg..haahahha..nak dijadikan cerite..da la xtaw jln..tp nak gak pergi..skali da pergi,,bawu la taw mkck niey xmasak g..uihhhhhhh ko ni baby,,kalau aku lastik ko,,bawu la ko taw...nape xhabaq mai..menyusahkan dier jew...chetttt..tapi air kuning 2 sedap la...air ape la agaknyer ek...sesampai ak kat uma dier 2,,,perot ak tetibe kan men sakit g..haa ni la padahnyer p makan nasi lemak bersame2 sambal yang pedas 2..kan dah membazir air kat uma owg..bukan setakat membazir air jew,,cabot kan lak pintu bilik air owg...ya allah..time 2 bkn men malu g ak se...selamat la kuarge dier ni sporting...kalu x,,maw ak balik melake jew time 2 gak...then kiteowg p lepak wetex parade n tanjong emas dengan berwakilkan adek dak baby..kalu nak harapkan kiteowg jalan sendiri kat mua 2,,alamat sampai melake le agknyer...tapi pape hal,,besh sesangat..asyk mkn jew stay sane..time kase ye makcik n pakcik muar...saye xtaw name korng..hihi...walaupown ak makn sikit jew,,tp sumpah aku se puas aty giler taw...

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....