salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Monday, October 3, 2011

saye malas nak bg komitmen...

teringin nak menulis arini..bukan ape...ader sesuatu yang mengganggu benak ak niey..tapi xtaw nak cite kat sape...nak cite nan mama,,mama pown xphm...nak cerite kat ayah ak,,dier lagi la xmungkin paham...nan kawan2,,xpela..xsesuai kowt...kat sini la tempat paling better kowt nak bercerite..actually ak ni sebenarnyer xbersedia langsung mahupun fizikal ataupown mental tok mempunyai pekerjaan yang tetap...ak malas la nak beri komitmen..malas..bangun pepagi..hidop waktu ofis...owh no...ak dah bese la idop cenggini...ak xksh pown..tp bile sume xphm,,ak jdk blur la tok bercakap..dan sekarang pown ak still blur....

4 comments:

si cokelattte said...

aku kan ade,, eh, aku tak penah gtau ko ea syg? walaupon aku tak balik mlk, aku ttp ade untuk org kat mlk.. walaupon ku tahu hatimu bukan pade kawn mu yang sorg ni... iaitu aku.. hahahaha.. madah tak?

M.I.K.A gEnErATe said...

hahhahh..ak taw la adah..cume ak malas nak ganggu ko jew..

si cokelattte said...

mengada sangat statement tuh... aku nye kredit byk agi kalau stakat nk msg ngan ko mid... tau!!

knOw me As INn said...

mcm 2 pulak ko yea... ko da besar.. pandai2 pikir la.. pape pown..i support je.. huhu

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....