salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Saturday, December 29, 2012

diari hidupku..

new year xlame lagi.. SALAMAT DATANG 2013.. azam dan semangat baru.. 2012 akan meninggalkan kite...banyak kenangan suke dan duke akan diletakkan dalam 1 diari 2012...dugaan yang xpernah tinggal dan lupekan aku...tetapi masih mentah tok menghadapi menpelbagai cabaran...sambung blajaa da lame aku lupekan..tapi kalau masih ada rezeki aku,,aku msih mahu teruskan..tapi buat masa ini biarlah aku berjaya dengan pe yg aku lakukan..mama nan ayah masih memerlukan kudrat aku tok menyara mereka..ye lah walaupown ayah semakin pulih dari strok sebelah badan,,tapi die masih xmampu tok menyara kami sekeluarge..2013 ni,,haiqal akan memulakan pembelajaran ke darjah 1..tapi banyak kelengkapannya yang kurang..dulu aku selalu mengimpikan kalau mase dier darjah 1,,,aku ingin memberi yang terbaek toknyer..tapi ternyata aku xmampu,.dan 2013 ni lah akan bermula lah kerjaye aku sebagai UTC di public mutual..aku harap doa dan sokongan dari semua..doakan aku berjaya kalian..aku xmahu lagi menoleh ke belakang..semangat kian membara apabila aku sudah jatuh terduduk hingga xmampu berdiri dengan sendirinyer..sesungguhnye aku ni insan yang lemah yang memerlukan orang yang bley memimpin aku..zaman berpartime sudah aku tinggalkan..aku mahu fokus pada 1 matlamat sahaja..aku nak berjaya..sifat terlebih kesian juga akan aku tinggalkan dalam diari 2012..kini aku semakin bersemangat tok menempuh hari yang mendatang..semoge ak berjaye..INSYALLAH..AMINNNNNN....

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....