salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Thursday, January 22, 2015

how my day

Im working here

Assalamualaikum..alhamdulillah rase sekarang..rase senang hati..xdapat nak digambarkn..first time aku rase ak memilih pekerjaan yang kena dengan jiwa ku ini..tak menghadap komputer dan x bersifat ke offican..hahahahahhaha...ayat baru create..terus terang laa aku nak cakap,,kalau nak pilih kerja,,pilihlah benda yang kena dengan jiwa kita..kalau xdapt peluang,,lyn je kerja yang sedia ada.dapat je peluang yang kita nak,,terus je grab..jangan tangguh2..and now see what..aku berase senang hati nak pergi kerja..ok laa..aku rase boleh sambung hari laen cite aku ni..sebab aku dah dapat rase lapar sgt ni..hahahha..
adios for this time..tata..

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....