salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Wednesday, February 11, 2015

kenangan dengan awak my mok

This is my gemok..
Patutlaa lately ni murung jew..aku balik keje pown pandang jew..
Bagi makan xnak..bagi susu xnak..panggil pown xnak dtg..
Upenyer awak dah nak pergi yew..
Maw x terkejot..selamat laa awak pergi time sye ni cuti..
Tgk2 dh keras jew..
Tgk cmtu,,air mate ak ni makin deras..dah xpikir malu mak ak nmpk..
Yang aku taw aku ni sedey jew..
Ni laa first time aku ske binatang yg bernama kucing..ble dier mati maw xsdey ko..
Aku sanggop bli botol susu,,kalau p bli barang dapo smpat juga laa aku seletkan makanan dier dan susu dier..
Owg len xmakan xpe..
Jgn dier xmakan..
Kalau aku balik keje,,makanan dier dh habis pown aku sanggop laa p 7e blikn..
Mane laa aku xsayang kt mok aku ni..
Kalau aku xbangon tido pown sabo jew dier tnggu dpn pintu blk sebab nak makan..
Kalau nak berjalan msty dier nak ikot..siap masok lam kete jgk..
Xape laa mok..kenangan tu sume akan aku simpan smpy mati..
Syang awak selamanya my mok sayang..

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....