salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Tuesday, November 1, 2011

emotions..

kadang2 ak merasekan bagai ader beribu2 beban telah diletakkan atas bahu ak neyh..tapi bile dilihat dengan mate kasar,,sebenarnye itu hanyalah ilusi sahaja yang ak seorang sahaja bisa merasakan...
kadang2 ak merasakan bagai semua yang aku lakukan,,semuanya salah dimata..tapi bila dilihat dengan mata kasar,,itu hanyalah perasaan aku...
tapi ak sering kali terpikir..kenape,,mengape sesuatu yang terjadi di hadapan mate ak atau berlaku secara realitinyer,,secara automatiknyer tersimpan didalam hati ak ni..bile dipikirkan kembali,,sebenarnye ia tidak ada kena mengena...ak selalu jew menyimpan masalah owg didalam fikiran aku..ye lah..1 situasi niey,,bile 1 of my fwenz said that dier nak berubah...xnak lagi melakukan benda2 worst lagi...ak support la ape yang dier nak lakukan 2.bagi ak salah kalu dier nak lakukan sesuatu yang baik 2 kan...then 1day 2,,ak ternampak dier wat lagi keje 2...cubela pikir perasaan aku time 2,..terkejut giler ak..ye r...ak pikir dier series dengan ape yang dier cakap 2...upe2nyer,,x..sedey aku..ak rase xnak jew bercakap dengan dier lagi...tapi sapela aku kan nak menghukum owg jew.....

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....