salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Thursday, November 3, 2011

perak pulak...

arini ari pertama aku di bumi perak..cuace same sahaje..sini pown ujan..dan aku pown xtahu nak p mane tok berjimba..pagi tadi kol 6 lebey aku dah bangon..bukan xcited tapi tak nak terlepas bas...walaupown bas ak kol 8,,,tp sebab xcited nyer ak kerana julung kalinyer my ayah n my mama bagi kebenaran tok ak naek bas..wahahhaha....dari mc journey aku bermule sampai la ke seremban...dan sampai di seremban ak naek lak tren..ini lagi lah menambahkan ke excitedan aku neyh..first time weyh naek tren..da la lapar,,ngantok lak 2..tapi malangnyer aku xxley tido..sebab adelah satu uncle neyh,,,berdengkor kan lah men kuat ag,,nak jew ak p ttp idong nan mulut dier..biar dier x bernafas...sampai kat batu gajah,,kakak n abg ipar ak amek kat stesen..2 jew la kowt tok rinie..akan bersambung esok....wheeeeeeeeeeee........syiok jalan2..........

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....