salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Tuesday, February 28, 2012

bile allianz jdk alliance

rini aku nak bwt santai pagi..isu nyer adlah tetang intrvw yg ak attend..1ooprcnt of suprise..igtkn aku nk p intrview ni kt alliance bank iaitu sbuah tmpt yg mengurskn ttg wang..upe2nye tmpt yg real o spttnye adlah allianz berhad,tmpt yg mengurskn ttg insurans..nmpk x ade 2 prkataan yg brbze..walawe..benak gak aku nieykan..tp xpe,alang2 dh g 2,ak trskn la jgk..1st intrview,alhmdulillah aku lepas..msk scnd intrview ak bawu nk terpikir,exec 2 pe role dier sbnrnyekn??name nk jwtn cm pntg2 jew kan..pe g,sbk owg 2 brtnye ak,sbk ak nk pkr bnd laen..tup tup,aku dgn selambe je,mmg la sy xd mslh komunikasi,mslh sy skunk sy xley nk cari owg bli insurans sy..dah la xd basic,nk hrpkn komisen..kalu xd komisen,cne ak nk byr pt ak..xkshla xpat p melancng p0wn,at least t aku cri laki kaye yg bley bwk aku round da wrld neyh..niat nk jdk kerani jew..haha..pengalaman o pengalaman..

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....