salt time

salt time

s.e.l.a.m.a.t d.a.t.a.n.g

salam 1 malaysia...
salam kasih penyatu jiwa

Thursday, February 16, 2012

makan tanggung..berak cangkung...

pernah terdengar dalam muvi awek aku pontianak kowt...sedap lak aku nak letak dalam blog aku rinie...bukan rekaan semata2,,tp ianya memang benar terjadi...itulah aku dan kehidupan...igatkan dah umo 22 tahon neyh,dah bley pikr sal mase depan..tapi aku still kat takok yang lame...n still buat partme kat otel eq..apply uitm pown xdpt..ape la bodo sgt aku neyh...pernah owg tanye,,"nape xcari keje yang permanent"..pernah cari tapi sebab asyk memilih,,sampai skunk aku xpernah dapat mane2 job lagi..rezeki jangan ditolak,,musuh jgn dicari...haishhhhhhhhhh...then xterpikir nak sambung belaja...jawapan aku memang nak..sebab aku xmint tok beri komitmen terhadap keje...
da la..bosan nak menulis

No comments:

About Me

My photo
Melaka, Islam, Malaysia
Cheerful person.... always make funny n stupid jokes....